Polecamy: więcej

Tesco obraziło uczucia religijne chrześcijan. Wielki Piątek jeszcze większy z powodu piwa?

Tesco z okazji Świąt Wielkanocnych reklamowało w gazetach swoje piwa i cydry z hasłem: "Świetne oferty piwa i cydru. Wielki Piątek właśnie stał się większy". To wywołało oburzenie w środowisku chrześcijańskim. Tesco zrozumiało swój błąd i przeprasza. finanse.wp.pl

Adres www: http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Tesco-obrazilo-uczucia-religijne-chrzescijan-Wielki-Piatek-jeszcze-wiekszy-z-powodu-piwa,wid,18752453,wiadomosc.html

Tags:

Inne artykuły:

PwC: Pensja netto Polaków to średnio 71% pensji brutto vs. 72% średniej w UE

Warszawa, 12.04.2017 (ISBnews) - Wynagrodzenie netto Polaków (po odjęciu podatku dochodowego od osób...

Indeksy GPW w górę, liderami KGHM i JSW

Indeksy GPW zakończyły środowe notowania wzrostami, a WIG 20 - po zwyżce o 0,64 proc. - znalazł się na...

Pada, wieje, jest zimno. Kiedy zarządca budynku musi włączyć ogrzewanie?

Pogoda nas nie rozpieszcza. Za oknem coraz chłodniej. Nasze kaloryfery wciąż zimne. Ponieważ pytacie, to...

Chińska elektronika pokona każde auto. Złodzieje upodobali sobie prosty sposób na kradzież

Butelka, kartka papieru, laptop albo elektronika w niepozornej walizce. Złodzieje wykorzystują proste...

Przerwa techniczna w bankach w weekend. Sprawdź, czy także w twoim

Niedziałające karty płatnicze, niedostępne bankomaty czy wyłączona bankowość internetowa i mobilna. Tego...

Szef PAIH: staramy się działać tam, gdzie polskie firmy mają przewagę konkurencyjną (wideo)

Staramy się działać tam, gdzie polskie firmy mają jakąś przewagę konkurencyjną i są to głównie rynki krajów...