Polecamy: więcej

Tesco obraziło uczucia religijne chrześcijan. Wielki Piątek jeszcze większy z powodu piwa?

Tesco z okazji Świąt Wielkanocnych reklamowało w gazetach swoje piwa i cydry z hasłem: "Świetne oferty piwa i cydru. Wielki Piątek właśnie stał się większy". To wywołało oburzenie w środowisku chrześcijańskim. Tesco zrozumiało swój błąd i przeprasza. finanse.wp.pl

Adres www: http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Tesco-obrazilo-uczucia-religijne-chrzescijan-Wielki-Piatek-jeszcze-wiekszy-z-powodu-piwa,wid,18752453,wiadomosc.html

Tags:

Inne artykuły:

Wchodzą ważne zmiany w prawie. Zyskają m.in. kobiety w ciąży

Pracownik tymczasowy będzie mógł zostać wysłany przez agencję pracy tymczasowej do jednej firmy na nie...

Waloryzacja rent i emerytur w 2018 r. Seniorzy dostaną podwyżki świadczeń

Renty i emerytury w przyszłym roku znowu urosną. Waloryzacja świadczeń w 2018 r. najprawdopodobniej wyniesie...

Jagodzianki z Olsztynka pokochała cała Polska. Zachwiała nimi obwodnica, ale "dla głodnego nic trudnego"

Niepozorna cukiernia z Olsztynka za sprawą kultowych jagodzianek stała się symbolem miasta i całego regionu....

Nawet 15 tys. zł za polecenie do pracy. Zgłosić kandydata może każdy

Jak otrzymać równowartość od kilku aż do 15 tys. zł nawet nie będąc pracownikiem firmy? To możliwe dzięki...

Klienci wciąż upominają się o stare Świeżaki. Mamy komentarz Biedronki

Biedronka zapewnia, że zrobiła wszystko, żeby klienci otrzymali swoje zabawki. Między innymi domówiła ponad...

Samorządy dostaną 10 mld z opłaty paliwowej na niskoemisyjne autobusy. Przez 10 lat

- Te wpływy pochodzą głównie z opłaty paliwowej i akcyzy. 15 proc. z tej opłaty paliwowej będzie przychodem...