Polecamy: więcej

150 tys. zł rocznie zarabiał na reklamach proszku do prania Zygmunt Chajzer. Po 14 latach przestał zachęcać do zakupu

Zygmunt Chajzer przez 14 lat był twarzą marką produkującej środki do prania. Od początku lipca do zakupu będzie namawiała związana z TVN Anna...

Adres www: https://finanse.wp.pl/150-tys-zl-rocznie-zarabial-na-reklamach-proszku-do-prania-zygmunt-chajzer-po-14-latach-przestal-zachecac-do-zakupu-6272150428132993a

Tags:

Inne artykuły:

Opakowania Biedronki łudząco podobne do Wedla? To może być kolejny spór w branży

Szykuje się kolejny spór o opakowania. Niepokojące podobieństwo produktów Wedla i Biedronki....

500+ dla seniorów. Rząd się poważnie zastanawia

A jednak będzie 500+ dla emerytów? - W przyszłym roku może zapaść decyzja w sprawie dodatku i program mógłby...

Bez porozumienia ze związkowcami ws. połączenia KHW z PGG (opis)

Bez porozumienia zakończyły się poniedziałkowe rozmowy ze związkowcami w sprawie warunków połączenia...

Ministerstwo Zdrowia odpowiada: aspartam jest bezpiecznym dodatkiem do żywności

Aspartam jako dodatek do żywności jest substancją bezpieczną - zapewnia ministerstwo zdrowia w odpowiedzi na...

Marek Chrzanowski - kim jest przewodniczący KNF?

Marek Chrzanowski - ekonomista, doktor habilitowany nauk ekonomicznych, były członek Rady Polityki...

Pożary śmieci. Ekspert: Każdy śmietnik powinien być oznaczony

Gość programu "Money. To się liczy" ocenił rozwiązania pakietu odpadowego, przyjętego w związku z...